Veelgestelde vragen (FAQ) – Van Hallen Amsterdam
Winkelwagen
Je winkelwagen is tijdelijk leeg.
GRATIS VERZENDING In Nederland en Belgie

Veelgestelde vragen (FAQ)

1. Wie is Van Hallen Amsterdam?

Van Hallen Amsterdam is een online kledingwinkel gespecialiseerd in stijlvolle en hoogwaardige kleding. Wij bieden een zorgvuldig samengestelde collectie van modieuze items die passen bij elke gelegenheid. 

2. Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland. Voor internationale bestellingen kunnen verzendkosten van toepassing zijn. De exacte verzendkosten worden weergegeven bij het afrekenen.

3. Hoe lang duurt de levering?

De levertijd is afhankelijk van je locatie. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt, maandag tot en met vrijdag. Hierna worden de bestellingen in Nederland & België geleverd binnen 4-7 werkdagen.

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail waarmee je je pakket kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat trackinginformatie beschikbaar is.

5. Wat is jullie retourbeleid?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je je product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Neem contact met ons op via support@vanhallenamsterdam.nl om een retourzending te starten. Houd er rekening mee dat de kosten voor retourzending voor eigen rekening zijn, tenzij het product defect of beschadigd is bij ontvangst.

6. Hoe kan ik contact opnemen met Van Hallen Amsterdam?

Je kunt ons bereiken via e-mail op support@vanhallenamsterdam.nl of door ons contactformulier op de website in te vullen. We streven ernaar om binnen 1 dag op je vraag te reageren.

7. Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@vanhallenamsterdam.nl. We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen en zorgen voor een vervangend product of een terugbetaling.

8. Wat voor betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)

9. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd of gewijzigd als ze nog niet zijn verwerkt of verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een wijziging of annulering wilt doorvoeren.

Neem Contact op: 

Naam Van Winkel: Van Hallen Amsterdam
Adres: Daalwijkdreef 47, Amsterdam, Noord-Holland, 1103 AD, Nederland

E-mail: Support@vanhallenamsterdam.nl
FAQ: Veelgestelde Vragen
Telefoon: +31687971030

KVK: 94462879
BTW Nummer: NL004398918B70

Openingstijden klantenservice:
Maandag tot zondag: 09:00 uur tot 17:00 uur

We streven ernaar je e-mail binnen 1 dag te beantwoorden